RSS Feed
TOP

KEMBALI SEMULA


saya bersama thaqif




semoga Allah bantu anta,Thaqif


Dengan izin ALLAH SWT,alhamdulillah Ahmad Thaqif b.Kamdani kembali semula menuntut ilmu dunia dan ukhrawi di MA'AHAD ATTARBIYAH AL-ISLAMIYAH setelah hampir 7 bulan di Sekolah Menengah Dato' Bentara Luar,Johor.

Thaqif antara pelajar yang baik akhlaknya walaupun bukanlah pengawas mahupun pemimpin di sini,namun cukup untuk membuatkan sekelilingnya senang bersamanya.Juga tergolong dalam golongan pelajar bestari.Rasanya ALLAH ingin beliau merasakan suasana di luar,membandingkannya lantas memilih semula suasana terbaik,insya Allah.

Mungkin beliau merasakan sedikit kekurangan berada di sana,lantas membuat keputusan pulang semula ke MATRI.Setelah berbincang-bincang dengan family,saya dan istikharah,maka ALLAH SWT mempositifkan segalanya.Kehangatan ukhwah,suasana dan tarbiahnya sedikit sebanyak menampung segala kekurangan fasiliti.Itulah yang dirindui pelajar-pelajar di sini,insya Allah.

Semoga beliau dapat menyambung semula apa yang telah terputus dan apa yang dihajati dari MATRI.Semoga ALLAH bantu anta,Thaqif.Ana doakan yang terbaik untuk anta!!!

0 comments: